2010年12月22日星期三

我在日本過聖誕


首次在日本過聖誕,好開心啊!

{22/12-28/12}

















~MERRY CHRISTMAS~

23 則留言:

小頭 說...

平平安安順順利利開開心心

maymay 會不會去六本木看聖誕燈飾呀?

Merry Christmas and a Happy New Year

maymay 說...

小頭:
睇左大頭遊記就識去六本木睇燈飾囉~^^

largeheadboy 說...

羨慕ing~

玩得開心啲!merry xmas!
(記得幫我買野)

naruto 說...

又話買唔到呢本walker嘅?

勁玩啦,merry christmas la

l.minor 說...

玩得開心d~

p.s. 其實小頭同大頭係咪有關係架啦?

小妹 說...

嘩~ 去日本過聖誕好哦~
鎌倉很值得一遊, 展望台上的日落好澎湃o架!
如果你是步行入去江之島, 有緣的話富士山會在你右手邊出現的.
Have a nice trip!

小彭 說...

羨慕ing x 2

聖誕快樂呀~

ayclui 說...

發達囉~ ^o^

祝聖誕快樂~

Ahming 說...

羨慕ing x 3

Ellen老師 說...

我都係日本過聖誕

naruto 說...

樓上:
你blog都出左,點會唔知呀

我要威D咁講:我喺香港過聖誕

ROY 說...

未試過晌日本過聖誕添。
maymay & on gor, 聖誕開心\(^o^)/

supageti 說...

Merry Xmas! ^^

largeheadboy 說...

仲未蒲頭嘅?

maymay 說...

返左來啦^_^

supageti 說...

あけましておめでとうございます。♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪

maymay 說...

多謝師姐~^_^

maymay 說...

naruto:
本walker係大頭哥俾我架

l.minor:
大頭個頭大d小頭個頭細d咁囉~^o^

小妹:
見到富士山呀,不過有舊雲係都唔走,遮住個山頂~@@

我呢兩日感冒,遲d先上照片俾大家睇

~Happy New Year~

ayclui 說...

maymay 你返o黎啦~
祝新一年身體健康, 事事順心呀~

l.minor 說...

祝妳新年快樂!最緊要就係身體健康!

lau2tang 說...

Maymay,
Happy New Year ~
祝身體健康,病魔遠離~

小妹 說...

新年快樂!
好心急睇你地d相哦.

maymay 說...

多謝大家!
今次好少相,唔好抱期望呀~~