2010年12月13日星期一

水晶球


水晶球告訴我,聖誕節又來了~

















{多謝師姐!}

10 則留言:

supageti 說...

你和安安喜歡就好啦 ~~~ :)

largeheadboy 說...

我都有呀!好靚呀!

maymay 說...

師姐:
個水晶球好特別,我地兩個都好喜歡呀,多謝晒~^^

大頭:
你果個係咪同我一樣架?

largeheadboy 說...

唔同架,我個係聖誕老人~

ayclui 說...

駛唔駛咁靚呀~ ^^
唔知邊庶有得賣呢?

maymay 說...

ayclui:
好靚呀呵~^^
邊庶有得賣要問意粉師姐啊~~

supageti 說...

晌大埔墟啲街坊文具舖買嫁 ~~~ :)

ayclui 說...

晌大埔墟啲街坊文具舖買? 真係好靚啊~ ^3^

Rempei 說...

係咪已經飛左?

maymay 說...

未呀