2009年1月29日星期四

我和初三有個約會

每年初三,摯友一家及姊姊們都會來我家拜年,麻雀耍樂直至晚飯,歡笑聲不斷,溫馨熱鬧。

轉眼摯友兒子家豪今年已唸中七,看著他長大,性情溫文又懂事,待人有禮,真替他母親高興!

Maymay廚房~


















姊姊每年都到車公廟為亞安祈求的平安符~

















Ellen老師送贈的水仙花,就在初三盛開~

















如果妳也在,多好!

9 則留言:

supageti 說...

節目好豐富啊 ~ ^^

匿名 說...

我果棵仲未開呀...

maymay 說...

師姐:
連續忙左幾日,有點攰呢,聽日要閉下關先~^^

萊少:
有冇照燈同換暖水呀?你要比心機揍大棵花至得架~

largeheadboy 說...

我嗰棵都係未開~
最前面嗰碟排骨好正咁喎!

maymay 說...

果然係大頭食神,呢碟酸甜排骨超好食,不過唔係我整嘅,係家姊整架~

lau2tang 說...

大蝦炒西芹、柚子酒,呢日你一定食咗好多好開心嘞~

maymay 說...

劉鄧:
我地年年初三都好開心架,舊年屋企裝修先冇煮食,去左吃自助餐。
今年飲晒支酒,餸菜照舊全部掃清,大家認真俾面呀~^^

匿名 說...

wakaka...果日真係好開心,而且d食物好好味呢...下年記得預埋我哋呢個愛生事家庭ar...哈哈哈!!!!

恭喜發財!!
笑口常開!!
萬事如意!!
身體健康!!

maymay 說...

丁丁:
多謝你,出年早d到呀~^^