2009年1月8日星期四

有心唔怕遲

今晚在酒樓吃飯的時候…………

亞安:今日收到一個聖誕咭呀~
Maymay:吓………
亞安:你估邊個寄黎吖?
Maymay:唔………
亞安:好難估嘅,响日本寄黎嘅~
Maymay:老師。

來自東京迪士尼,多謝Ellen老師
~





11 則留言:

largeheadboy 說...

老師好有心呀
我地在宇都宮相遇嗰晚都有迪迪尼手信呀~

lau2tang 說...

係呀~我都收到老師啲聖誕禮物,好開心!!

匿名 說...

寄左平郵呀!?

maymay 說...

大頭哥:
老師對個個都咁有心,你要多多學習啦,
你响日本嗰時,有冇記掛住我呢個老人家呀?^o^

劉鄧:
老師係聖誕老人黎家嘛~^^

萊少:
我咁係嘞,19號寄出,足足21日先至收到~

maymay 說...

打錯字添~
我"諗"係嘞

Ellen老師 說...

點解唔show埋個印仔呀~~~

maymay 說...

老師:
收到,即刻加番~^^

匿名 說...

呀...咁點解會寄平郵架!? 無奶油架...

supageti 說...

又真係幾遲,哈哈 ~

Ellen老師 說...

我次次寄都係咁寄,今次特別耐!

可能係聖誕+新年延誤!

我寄空郵呀~~~~~~~~~

largeheadboy 說...

我今日都收到喇!^_^

我梗係有喺日本記住網主你喇
聽日你就知乜架喇~