2012年7月20日星期五

職場之苦


徹夜難眠,

努力勤奮付諸流水,是時候退下來了。

28 則留言:

largeheadboy 說...

做乜事?
咁唔好做喇,陪我嘆世界~ :p

l.minor 說...

加油呢~

naruto 說...

maymay:
唔使咁灰嘅,出嚟食飯啦:)

supageti 說...

做乜貢灰呀?師妹。

新鮮人 說...

工作只是人生的一小部份,
不要太上心,
人生有更多事更重要,
健康、家人、快樂比什麼都緊要,
没有什麼大不了的,
放鬆下來吧! =)

ROY 說...

咩事?做咗野d無咗?
壓力太大既話就quit咗佢啦,可以幫萊嫂手埋黎睇埋黎揀呀~

maymay 說...

大頭哥:
俾老細激親呀!
陪你去公園仔坐牙~^O^

I.minor:
多謝支持~^^

鳴門:
食飯好呀,你請~^^

師姐:
自以為好幫得手,原來老細祗係想你做到冇停手,灰呀~ >_<

新鮮人:
你說得對,今天辭職了~~

萊萊:
咪就係冇左青春囉~^O^
今日炒左老細魷魚喇,hehe~~
好難忘埋黎睇埋黎揀嘅日子呀~~~

ROY 說...

炒老細魷魚咁激!?
依排旺季嘛,下week開始要ot到10點呀!
依兩日銅鑼灣有開檔喎~

maymay 說...

萊萊:
哀莫大於心死!
做到10點!你仲激喎~^O^

ROY 說...

做依行係咁,只嘆入錯行囉......

ayclui 說...

maymay: 支持你炒老細魷魚~做得咁辛苦為乜, 公司又唔係你嘅~

maymay 說...

萊萊:
呢行又辛苦,又搵唔到大錢,
有D客又孤寒又麻煩又惡,真係揸頸就命!
不過話說回來,其實我好鍾意做入帳同秘書公司架~~

ayclui:
多謝支持!
其實我唔怕辛苦,而且打開門做生意,一定會遇到唔好嘅客,不過老細唔體諒,不知民間疾苦,呢樣至攞命呀~>_<

maymay 說...

萊萊:更正~我係話鍾意做"秘書工作"

largeheadboy 說...

咁返多一個月呀?

maymay 說...

大頭哥:返到31/8

Ellen老師 說...

哇~~未來又一條好漢!
31/8約你回復自由身慶祝!

maymay 說...

老師:
哈哈,一於咁話~

galaxy 說...

幫人耕田係咁嫁勒, 合則來不合則去,最緊要開心 !

lau2tang 說...

師妹,
睇怕唔使幾耐,就有我陪你了!

maymay 說...

galaxy:
呢期做到隻牛咁呀真係~~

劉鄧:
當你全情投入工作,比人一盆冷水淋落黎,試過未?

lau2tang 說...

我ge難處係,無人扯頭纜,我由負責執行到依家要兼顧埋統籌同補鑊,仲要啲負責老師鍾意玩隱形,一係就玩遙控,每日我班手足就好似call台咁,接電話,留口訊、call老師轉口訊,再幫老師覆口訊,其他嘢一的都做唔到!
呢份糧真係好惡啃!

maymay 說...

劉鄧:
你乜都做埋,又乜都識做,其實有冇機會升職呢?如果摶升就捱下囉,如果冇就無謂咁辛苦啦,忍無可忍無須再忍,谷壞自己唔值得呀~~

lau2tang 說...

師妹,
其實係自己性格所累!
唔抵得,唔忍得,咪畀人睇住食囉!
我梗係唔係摶升啦!有得揀,我寧願嘔番做senior嗰幾千蚊出黎,揀第二個人遮住自己~~
最衰係仲未夠使費退休。

maymay 說...

劉鄧;
完全明白,
人在江湖,身不由己~ >_<

小彭 說...

我都完全明白, 感同身受.. 不過退唔到咋! 9月休息下先啦!

maymay 說...

小彭:
唉,打工仔真係唔易做~~

小頭 說...

唔好激氣唔好上心,打工啫,東家唔打打西家,未有新工就抖下 plan 去旅行。

保持心境愉快身體健康最要緊

cheer up

maymay 說...

多謝小頭!
原來上司冇交我封辭職信俾老細,同佢傾好左會再坐一會,
而且老細呢兩個星期"正常"左少少,希望未來日子風平浪靜,讓我享受一下工作嘅樂趣,求神保祐~^^