2010年5月11日星期二

旅途上

Day 1
首次在1號閘口登機~


















Day 2
挑戰山寺1015石級~

















































乘坐順風車尋找米沢牛~

























Day 3
福島花見山花見~

































Day 4
原來最好吃不是牛,是這個新鮮出爐青森蘋果批~


















終於看到又愛又怕的超巨型あおもり犬~

















Day 5
弘前蘋果公園沒有蘋果~


















賞櫻名所~弘前公園
































Day 6
北上展勝地遇上{消防演習}~































































































在北上吃到最好吃的蕎麥麵~

















Day 7
成田機場五月節~

17 則留言:

lala 說...

我坐親飛機十次有八次要坐無人駕駛列車架!

Ellen老師 說...

哇~~3點幾....唔駛做喎!

Rempei 說...

快d出住Day1黎頂住癮先啦~~~

supageti 說...

記憶中最近搭果兩次飛機都好近。

原來櫻花同消防車都好襯呢!:p

師妺都識日文喎,哈哈!

maymay 說...

lala:
响1號閘登機實在太方便喇,轉個彎就到~

老師:
我都想有野做呀~~

薯嘜:
我好忙架,又要食飯,又要睇電視.......

師姐:
响櫻花樹下演習,我覺得既浪漫又豪邁~^^

係呀,我d日文叻過大頭壽架~^0^

naruto 說...

你一去就火燭啦

影左幾多相呢?

ROY 說...

睇到消防演習,至叻係你啦~
無蘋果仲去蘋果公園?
弘前同北上d櫻花爭少少喎~

maymay 說...

naruto:
我帶左團熱情的火去吖嘛~~
1236張

萊萊:
前日遊專家都未睇過,我緊係叻啦~^o^
諗住去吃蘋果咖喱架,典知大風大雨人影都冇隻,即刻上番車走人呀。
又話今年早開,搵笨嘅~~~

小彭 說...

1號閘, 勁呀!
睇相, d櫻花好靚囉喎!

丁丁 說...

yeah....終於等到喇.....

maymay 說...

堂主:
櫻花都算ok咁啦,不過冇落雪囉~^o^

丁丁:
係遲左少少,你知我呢期幾忙啦~~

lau2tang 說...

Maymay同東北好有緣,咁快就去咗兩次。

maymay 說...

劉鄧:
我仲想去第三次呀~^^

largeheadboy 說...

咦,我見到你喎!冇喘氣喎!

maymay 說...

大頭:
見到我係咪好開心呢~
景係冇喘氣啦,比起貴船鞍馬,呢度小兒科咋~~

largeheadboy 說...

好鐘意見到啲櫻花背面有藍天白雲同埋雪山~

maymay 說...

大頭:
我都係~^^