2010年7月14日星期三

又有手信

暑期外遊旺季,手信綿綿不斷,衷心感謝!

多謝首次親子遊日的日遊專家Roy~

















麵包購物袋,摺細後就是這個模樣,卡娃兒呢~

















多謝遊韓歸來的Yvonne~

















多謝家姐~

14 則留言:

largeheadboy 說...

希望快啲有我嘅手信收喇~~~~~~~~

ayclui 說...

麵包購物袋真係好卡娃兒呢啊....^^
唔得唔得, 我又要去搵個靚嘅買...

supageti 說...

樓上好快出發囉 ~~~ :)

樓上再樓上依次咁執輸呀?:p

收手信真係開心嫁呢 ~~~ ^^

naruto 說...

我有排都無得去。。。:(

maymay 說...

大頭:
果日又唔出來攞,快唔快就要睇你啦~~

ayclui:
今次去邊呀?

師姐:
學你話齋,收同派都貢開心~^^

naruto:
你啱啱至去完番來咋喎,
我都要等多半年先有得再去啦,心癢癢呀~~

ayclui 說...

maymay:
下個月去北海道慶牛一呀...真係未出發先興奮. 我都成九個月無放大假同去"覆診"啦 ^^

maymay 說...

ayclui:
你就好啦,又有得覆診!
我又病發喇,記得幫我攞止咳藥返來(即係寫遊記俾我地睇呀),哈哈~~

ayclui 說...

maymay:
你啱啱先覆完診咋喎...:)
止咳藥無問題, 過咗期嘅得唔得? 睇呢度啦--> http://hk.myblog.yahoo.com/tangdick

ROY 說...

個袋超卡娃伊呀~
其係係萊嫂揀架,佢話實0岩你~

maymay 說...

ayclui:
我成日都有去阿d果度架,不過佢寫來寫去都係第一日囉~@@

萊萊:
都係女士細心d,個購物袋我日日都有用架,幫我多謝萊嫂丫唔該~~^^

ayclui 說...

maymay:
亞D 個人比較有性格, 唔催得o架...嘻嘻.
今次我嘅牛一之旅就等我粉墨登場啦~

maymay 說...

ayclui:
咁我個病就靠晒你喇~~^O^

ROY 說...

萊嫂會自己黎睇架喇~
盒粥試左未?

maymay 說...

我地貢為食,景係食左啦,
日本即食粥比較杰,似爛飯仔,幾好吃。