2010年7月9日星期五

原條三文魚

一向愛吃三文魚,日常會買切片裝,因三文魚脂肪較多,多吃易膩,所以大的一片便可佐飯。

早前一田超市有原條宮城銀三文魚推廣,試吃後覺得肉味香濃,肉質嫩滑,而且脂肪較少,立即買了兩條回家。


















一條請店員代為切片,另一條一開為二,兩條可分四次吃。



















煎得好香脆啊~

















這類產品一般售完即止,要買請趁手。

今晚洗完菜後,放在箕內待乾才放進雪櫃,乍看有如盆裁,好漂亮呢~

12 則留言:

naruto 說...

驚呀

ayclui 說...

嘩, 一次過買2條三文魚~ 個魚背多骨嘛? 我好"咋", 唔識"leu" 骨...個魚頭整蕃茄豆腐湯正到痺呀~

ROY 說...

嗯,我唔多鍾意食煎三文魚,覺得好腥的...

supageti 說...

自從晌晃別川睇過三文魚拚命逆流而上返回出生地去繁殖下一代,就唔係好想食佢地咯 ~~~

maymay 說...

naruto:
有幾

ayclui:
好少骨架,仲係軟嘅添,你一定食得。
個魚頭好細,煲湯唔夠味呀,
煎香左俾老公吃,佢話好正~^^

萊萊:
煎香左唔會腥架喎,你試過未呀?

師姐:
好在我未親身睇過唧~^o^

largeheadboy 說...

$118 成條又唔貴喎,下次見到幫我買一條吖~

Rempei 說...

乜宮城有出產三文魚架咩???

maymay 說...

大頭:
送條俾你又點話,不過,都唔知幾時先見到你........

薯嘜:
我都唔知,佢係咁寫架喎~~

小彭 說...

我個情況同意粉有d相似, 係晌北海道某地方(已經唔記得個名), 成個地方都充滿三文魚屍臭味(因為有好多三文魚逆流而上擱淺)左, 之後都少食. 要食, 喜歡熟三文魚多過刺身.

maymay 說...

小彭:
我生熟都喜歡吃~^^

匿名 說...

原條三文魚試過新幹線試過oceanthree,但都唔及一間叫漁鮮快遞Norway Salmon Express正!真係激新鮮肥美喔!!!

匿名 說...

Norway Salmon Express漁鮮快遞

原條三文魚
www.norwaysalmon.com.hk