2011年4月8日星期五

石斛蘭

天氣炎熱,石斛蘭一夜已經開花了~

14 則留言:

新鮮人 說...

美得不可言全,
一顆一顆的心芯向上搖晃,
尤如一雙纖纖玉手在空上舞動,
很動人!

naruto 說...

稍為暖番少少就嗌炎熱

Rempei 說...

即係就快到熱天喇~~~

l.minor 說...

其實蘭花係咪可以長養架呢? d花開完通常幾時謝呢?

supageti 說...

石斛蘭好易打理,不過如果氣溫高啲花會快謝好多。

我鍾意跳舞蘭不過可能無乜緣份囉。:(

maymay 說...

新鮮人:
咁好文采,唔靚都俾你寫到靚呀~^^

naruto:
係得你鍾意可怕嘅熱天囉~@@

薯嘜:
已經到左啦~>_<

l.minor:
淨係一星期淋一次水,好易打理,
不過其實我都好少種蘭花,問意粉啦,佢種花好叻架~~

師姐:
今日開左五朵花喇~
典解同跳舞蘭冇緣份呢?

supageti 說...

冬天可以一個禮拜淋一次水,夏天就要密啲,淋水要淋到透晒果隻,同埋每日噴少少水保持濕氣。

我種跳舞蘭未成功過,唯有賴無緣份囉!哈哈!

ayclui 說...

開左五朵花喇? 又影o黎睇下丫~ ^^
呢盆花真係好靚~我都鍾意~

supageti 說...

唔記得左,開花時制少少水,唔好落肥,花會襟啲啲。

maymay 說...

ayclui:
聽日影俾你睇呀吓~

師姐:
個售貨員都冇你講得咁清楚呀,唔該晒~~

largeheadboy 說...

花開就富貴架喇~

maymay 說...

大頭哥:
承你貴言~^^

lau2tang 說...

咗我都賀你花開富貴啦~

maymay 說...

劉鄧:
係就好咯,多謝~^^