2011年3月31日星期四

情意結

最近到超市購買食物,還是慣性地選購日貨,但發覺某些貨品供應量開始減少,似乎售馨後暫時不會補貨了。

當真要待幾年後,才能再次吃到安全的日本食物?希望這種事情永遠不會出現!

14 則留言:

ROY 說...

核洩單野都唔知點收科,可能影響會愈來愈大......

largeheadboy 說...

我都仲有繼續支持日貨架,早兩日至買咗椰菜同埋豆腐~

l.minor 說...

你個UCC咖啡,我琴日都買咗包

naruto 說...

我最愛日本綠茶,但我噚日執櫃,發現茶葉多到無一兩年日日飲都飲唔晒

日本呢舖有排病呀,唯有祝佢早日康復

maymay 說...

萊萊:
係啦,好擔心呀~~

大頭:
有得賣我都一定買架~

l.minor:
咁啱嘅,你都喜歡藍山咖啡呀~^^

naruto:
飲唔切就送d俾人啦,會過期架。
我都希望日本快d冇事~~

supageti 說...

果日晌一田超市想買包壽司薑, 生產商好似晌名古屋, 但佢個袋上面寫住係由福島工場製作, 日期疑似係 3 月 18 日, 同 R 商討一番後結果係 ~ 唔買 ~~~

maymay 說...

師姐:
我前幾日响梳哥買野,售貨員正在將一箱青森蘋果上架,佢話賣完就唔會再來貨喇,東北食品暫時會成絕響了~>_<

supageti 說...

一田啲青森蘋果特價都無乜人吼 ~~~

小彭 說...

今日又要去吉之島入貨先得喇~

Rempei 說...

我呢排都係盡量購入日貨,最近又據說日本啤酒有可能會缺貨,尋日專登去吉之島入定打supporo,好忙!

maymay 說...

師姐:
梳哥果日嘅青森蘋果都唔係好靚仔,應該係倉底貨來嘅,所以我都冇買。

小彭、薯嘜:
我斷斷續續都買左唔少,聽日再去一田買,逢星期一超市用一田卡簽帳有九五折呀~^^

largeheadboy 說...

九龍灣 piago 呢幾日都九折
我都入緊貨~

maymay 說...

大頭哥:
要留意賞味期限呀~~

l.minor 說...

我咩野啡都啱架