2010年9月16日星期四

姊妹飯局‧唔吃唔舒服

三位姊妹,酒微菜薄,招呼唔到!

















第一次喝批杷酒,好清香啊~

















下次帶梳蕉來就得喇,多謝晒~



















看這兩個啤梨多巨型,便知那黃金桃都唔細~








15 則留言:

supageti 說...

好好餸啊!辛苦晒師妹就真!:)

maymay 說...

師姐:
d餸好簡單,一d都唔辛苦呢~^^

naruto 說...

黃金桃成個蘿柚咁大呀,好壯觀

Ellen老師 說...

maymay尋晚幾點收拾完殘局先瞓?

ROY 說...

我都想試下琵琶酒喎~

ayclui 說...

金色嘅蘿柚...好想咬落去呀~

maymay 說...

naruto:
大過小新個羅有~^o^

老師:
一點幾先瞓呀~

萊萊:
仲有半杯,星期帶俾你

ayclui:
該煨咯,你咁似naruto嘅~@@

largeheadboy 說...

幾點瞓都無所謂喇又唔駛趕返工~
我都好想飲酒呀!

maymay 說...

大頭:
係呀,幾點瞓同瞓到幾點都冇所謂~^o^
星期一陪你飲啦~^^

Rempei 說...

親自下廚喎,我地又要!

maymay 說...

薯嘜哥:
你地又要下廚煮俾我食呀,又唔拘喎~^o^

lau2tang 說...

Maymay,
唔記得問你,啲安格斯牛係邊度買架?
好好味!

maymay 說...

劉鄧:
咪就係大圍工業村果間德州涷肉囉,好抵食架,用來整牛柳粒最正。
(果晚用了一塊安格斯西冷牛扒$50)

lau2tang 說...

咁抵!?最衰咁遠啦,買唔到返屋企畀老公食添。

maymay 說...

劉鄧:
下次等我問下有佢乾冰先,一般頂到兩粒鐘架,買幾塊看門口都唔錯~^^