2009年11月12日星期四

手剪大賽

姨甥仔愛貓愛狗,近期學畢寵物美容,取得認可執業資格,並首次參加手剪大賽,雖然未能晉身三甲,得到優異獎也是鼓舞。

能夠將自己興趣作為職業,實屬難得,希望日後繼續努力,一展所長!


好用心啊~












































完成了,好漂亮耶~






















優異獎~





13 則留言:

naruto 說...

邊個係姨甥仔?啡色果個?

maymay 說...

naruto:
啡色果個係你同鄉,唔係我姨甥~^o^

naruto 說...

答得醒,叻

supageti 說...

隻狗仔係自備定大會提供嫁?

姨甥仔個樣都有啲似你呢 ~~~ ^^

唔制呀 ~~~~ 鳴門同鄉咪即係我同鄉???

maymay 說...

師姐:
隻狗仔自備架,叫豬豬。

更正:啡色果個係naruto兄弟,唔係同鄉~^o^

lau2tang 說...

哈哈~
上面的對話笑死我喇~
我又諗起琴晚枝asahi個批號~^o^

maymay 說...

劉鄧:
尋晚497直情係飲醉左啦~^o^

rempei 說...

明明係一條狗,點解格硬要叫佢做豬吧?

maymay 說...

薯仔哥:
你係一個人,典解又會叫做薯仔呢?

largeheadboy 說...

姨甥仔咁大個架喇~

都話呢個網有不雅成分架喇!

maymay 說...

大頭:放左你個樣响樹就不雅嘞~~

largeheadboy 說...

我個樣人見人愛,車見車載喎~

maymay 說...

仲有一句呀,xx見到打開個蓋~^o^^O^