2009年9月9日星期三

可恥!!!

睜著眼講大話,可恥!

揑做事實,夠膽給我拿出證據來!

掛著大大個合法採訪證都被毆打!

如真的無證採訪,可能已給當場槍斃!

12 則留言:

naruto 說...

所以我咁抗拒番大陸啫!
有佢講無人講

supageti 說...

有膽做又無膽認,我最憎 ~~

maymay 說...

naruto:
我都超過十年冇去大陸喇,最後一次係回鄉祭祖。
尋晚睇新聞報導,激到我想講"士多啤梨蘋果橙"呀!

師姐:
唔認都算嘞,仲要屈人果下無恥吖嘛!

rempei 說...

哈哈~~簡直當人地係儍仔~~

maymay 說...

薯仔:
果位女士講完大話心虛,俾蘇敬恒嘅提問嚇到响鏡頭前變左傻婆一個,哈哈,爽!

largeheadboy 說...

睇見個題目名以為又係講我添,嚇得我吖~
等我去摷返段片睇下先~

maymay 說...

大頭哥:心虛牙?^o^

ROY 說...

果個女人都只係傳聲筒, 鬧佢都無乜用...

唔怪得近年咁多市民反地方政府, 根本係官逼民反!!!

maymay 說...

萊萊:
果個女人果日直頭落荒而逃啦!
新彊市民真係惶恐不得終日呀,陰功!

largeheadboy 說...

聽咗段片,呀蘇敬恆好強呀,一啲都唔是但~

maymay 說...

大頭:
淨係聽咋咩,睇埋先精彩呀~~

largeheadboy 說...

咦,典解我會寫錯咗聽嘅~