2009年4月7日星期二

小玉TAMA

近日又在報章上看到可愛的TAMA,很後悔上次到和歌山沒順道探訪,下次有機會一定要搭上那TAMA電車。

可愛的TAMA~

















TAMA已是隻老貓~

















TAMA電車~
































紀念品也很可愛,還有寫真集~

















《圖片來自報章》

9 則留言:

supageti 說...

我覺得個主人搞到隻喵喵好唔舒服囉 ~~ :P

largeheadboy 說...

我都想搭架電車去見吓隻貓貓~

maymay 說...

師姐:
我諗隻貓老得滯,有晒反應呀~~

大頭:
你隨時去走一轉都得啦~

丁丁 說...

如果我去只會睇架電車 & 買紀念品咋!!!

maymay 說...

丁丁:
點解唔探埋tama呀?

rempei 說...

不如改行程去和歌山囉~~嘻嘻~~

maymay 說...

薯嘜:
改你個頭!

丁丁 說...

May姨:
因為我鍾意狗多d~

maymay 說...

哦,原來係咁~~