2008年12月10日星期三

真假姊妹飯局@King Ludwig

帥哥再次成功「扮姊妹」混入姊妹飯局,一伙兒趁空檔走到餐廳對面,尋找已結業五年的車行,真真攪笑!

四句鐘歡聚暢飲,互送禮物,溫情洋溢,渡過愉快的一夜!


在尖沙咀再遇「二郎神」~





















今年尖沙咀較有新意的聖誕燈飾~
















我與「假姊妹」分享一公升啤酒~
















是晚全部食物都不錯吃~






實在太、太、太感謝大家的禮物了,多謝、多謝、多多謝!

多謝意粉師姐劉鄧師傅Ellen老師~

15 則留言:

supageti 說...

今次師妹考第一呀 ~

今晚人人滿載而歸 ~~ ^^

largeheadboy 說...

好遺憾我榜上無名呀~

maymay 說...

師姐做左名符其實嘅聖誕老人呀~

大頭姊妹:咁你下次識做啦~^^

lau2tang 說...

我都要多謝聖誕師姐、師妹同老師~

maymay 說...

劉鄧:大家咁話啦~^^

largeheadboy 說...

啲相拍得好好啊
好,呢幾日一定去買!

maymay 說...

大頭妹:一場姊妹,如果你唔買,咪借俾你去旅行用囉~

naruto 說...

隻豬手好引人,係咪新世界對面?

maymay 說...

naruto:
咪就係嗰間囉,你去過未?
豬手,雜腸同鴨都好好食架~

supageti 說...

師妹:有人粗手粗腳,隨時又會請部機食蟹,你考慮清楚先好喎 ~

maymay 說...

師姐:預左佢論論盡盡咁架啦,叫佢賠囉!

Ellen老師 說...

有人點只粗手粗腳,仲兩梳蕉呀!嘻嘻!

largeheadboy 說...

嘩,一陣整花咗少少要我賠番一部全新嘅我咪好蝕底!邊有咁着數架,一定會騙局呃我嘅!

largeheadboy 說...

係呀師妹,五月北海道賞櫻遊記咪呢個囉,之後仲有相撲睇添呀,刨熟佢喇~ ^t^
http://firsthokkaido.blogspot.com/

maymay 說...

老師:下次咪鬼侵佢玩唧~~

大頭妹:咁怕蝕底,冇前途呀,吃自已啦你!

大頭哥:吓,又要我睇九十幾次,巧驚喎~