2008年11月8日星期六

滿足一天

今天晨早起床,準時於七時正進入康體通網頁,順利預訂了三十天後的羽毛球場,在家吃過早餐後,輕輕鬆鬆與亞安一同出門,乘坐巴士到太子地鐵站,會合波友一同步行到大角咀室內運動場

此場館我們還是首次租用,新淨的場地,倘大的更衣室,以及親切盡責的工作人員,都讓我們耳目一新,喜出望外。


一眾波友邊打球邊嬉笑,還有人想出兒時玩意《猜何媽》,來分組作賽,難得的重拾童真,令人捧腹而笑!

出了兩小時汗,沖身更衣後,一同乘的士到尖沙咀,我就在此跟大家分道揚鑣,到尖東利苑酒家跟亞安「撐檯腳」,吃了愜意的午餐,在附近閒逛一會,乘車回沙田繼續購物,買了不少東西,吃過晚飯後,二人心滿意足回家去。


多謝彭彭堂堂主手信~

















午餐@尖東利苑~
茯苓粟米豬骨湯~火喉十足

















BB鴿~燒得香脆,必吃
















清湯牛腩~腍甜入味,蘿蔔鮮嫩
















腊腸糯米飯~亞安至愛
















煎餃子~皮薄肉鮮

















棉花雞~啖啖雞肉

















焗栗子布甸~百吃不厭
















晚飯@POKKA CAFÉ~
南瓜海鮮天使麵~青口非常鮮甜,還有帶子、蝦、魚肉及蟹柳
















滿載而歸~



17 則留言:

Ellen老師 說...

呢3支野~~係未師姐都有呀!

maymay 說...

老師:係呀,今日買二送一呀~

supageti 說...

我果日都係買二送一喎 ~

我早餐係 100 分、午餐係兩塊燕麥包、晚餐係一湯碗菜心 & 娃娃菜 + 半個橙。

largeheadboy 說...

諗住得我地打兩個鐘會好辛苦
但實情又唔係喎
不過我地傾計多個打~

5 公斤喎包米,咪好貴囉~

lau2tang 說...

嘩!兩個人食咁多嘢,すごいですね。

maymay 說...

師姐:
最好用係最長嗰兩支~
咁吃法好"寡"喎,醫生教妳架?

大頭:
$305一包,巧貴,所以不能經常吃~

劉鄧:
句日文講乜?
唔算好多,吃埋甜品啱啱好,呢餐樣樣都好味,個清湯腩好過翰騰閣十倍~

supageti 說...

唔係,醫生淨係講食得咩唔食得咩,不過前一日食得太雜,依日咪食清啲囉,好味既麵包同菜都好好味嫁,一啲都唔寡。

supageti 說...

btw,我反而覺得唔長唔短果款最好用喎。

maymay 說...

師姐:其實我最鍾意佢送嘅膠袋就真,夠實淨,存氣d,又易封好多呢~

lau2tang 說...

我話你兩公婆利害呀!午餐都食得咁豪!

maymay 說...

劉鄧:我地晚餐吃平d,"鄧"番勻囉~

naruto 說...

七點起身卜場,我做唔到,所以成日卜唔到

maymay 說...

naruto:
我責任重大,唔起身book場就大家都冇得打波呀~
其實一個星期七日都早起,真係幾辛苦架!

匿名 說...

MayMay,您好返哂未?

maymay 說...

rempei:
今日冇番工咩?
基本上好番,但仲有少少鼻水倒流,所以旅行前都唔會吃凍野~

匿名 說...

趁食午飯時update下嘛!
我日日都唔想返工,但六合彩又未中到,奈何~~

話時話,我的鼻敏感每到日本後就無哂!所以你可以放心!

maymay 說...

rempei:所以話要去日本覆診,咪就係咁解囉,hehe~~