2008年5月5日星期一

食運不濟

繼早前失落於{明閣},及在{禪八}叫了不應要的寿司之後,周末與久沒見面的網友,到尖沙咀{寿司廣},以為可以吃一頓美味的午飯,彌補{明閣}及{禪八}的空虛,殊不知兩個寿司套餐甫上桌,便叫人失望,本人甚至罕有地沒把它吃個美人照鏡!

那黯淡的剌身,光看已知道不夠新鮮、寿司飯醋味不足、紫菜淋且韌、茶碗蒸、味噌湯及前菜亦沒甚水準,我的那份寿司祗有一件能吃到魚香,套餐甚至不能選擇雪糕,祗有難喝的咖啡或茶,不看價錢,還以為去了[元X]廻轉寿司哩!友人後來自費叫了一客芝麻雪糕,聽說味道可以為這頓飯追加丁點分數。

儘管這次食運欠佳,但仍無損咱們的興緻,一如以往,談談笑笑直至餐廳午休才離去。

祈望下次再聚能轉個好運(食運)吧!

友人的自選16件寿司套餐~~
















maymay的9件寿司套餐(不能自選)~~
















茶碗蒸及前菜~~































芝麻雪糕~~















鳴謝Wordy日遊手信~~

13 則留言:

largeheadboy 說...

我印象壽司廣幾好架~~
禮拜六在對面港威碌完卡有諗過去壽司廣架,係就撞到你啊!

supageti 說...

我鍾意壽司德多 D ~

maymay 說...

大頭:
寿司廣以前應該唔錯的,但依家唔得喇,招呼都麻麻地,有位女侍應生將d前菜放落檯時好重手,呯呯響呀!
今個禮拜六一定要食餐好嘅彌補下先得!

師姐:
寿司都係德德好!

匿名 說...

服務就不嬲唔係好,但而家連d食物都唔得呀......

lau2tang 說...

好彩我唔「好」寿司唧~

maymay 說...

b朗爸:
寿司真係好唔掂呀,尤其我果份,落完柯打冇一陣已經有得食,我諗係預早整定架,所以紫菜淋晒囉!
咁嘅價錢,元x貨式,唔駛再去啦~~

劉鄧:
咁我地星期六食乜好呢?

lau2tang 說...

就由最為食的人話事啦!

maymay 說...

大頭:劉鄧叫你話事呀~ ^0^

largeheadboy 說...

我一早話咗去禪八囉
你地以為我講笑呀!

maymay 說...

大頭:你上次件和牛漢堡真係咁好食咩?

largeheadboy 說...

貪佢個八五折咋!

匿名 說...

而家仲有八五折?唔係到左期咩?

largeheadboy 說...

五月尾呀~~~