2007年11月5日星期一

Blog場插班生@韓國鄉村料理

首次不是以[塘邊鶴]身份參加網友飯聚,感覺就如入了藉,取得身份証一樣。
















飯聚相約六時正於灣仔韓國鄉村料理,一行七人獲安排一間八人廂房,入坐前必需除鞋,一貫韓式風俗。

餸菜甫上桌,衆人即熟練地舉機拍照,唯我仍沉醉於昔日旁觀者~蹺埋雙手看熱鬧的悠閒日子中,直至網友提點才如夢初醒,立時掏出早已攜備的相機,加入拍攝行列,但郤表現得手忙腳亂,部份相片模糊,不能上載,這個[blog場插班生]~今天不合格!






這晚個人最喜愛海鮮鍋、葱沙律,葱餅及炒年糕,同時又收到小妹wordy劉鄧送贈的禮物,很高興!



十時三十分,飯局在歡笑聲中結束,離開飯店後大家還意猶未盡,再戰甜品舖,吃過糖水後,大滿足才各自回家去。

12 則留言:

lau2tang 說...

有你接捧寫,我可以偷懶了!嘻嘻!

maymay 說...

劉鄧:咪講笑啦!

largeheadboy 說...

還沒有見識過網主親自操刀拍照的模樣啊!不過拍出來的相片很好啊!

網主跟某人嘅飲食喜好剛好相反啊!

maymay 說...

大頭:大人同小朋友嘅口味唔同架!

supageti 說...

慢慢你(同你身邊o既人)就慣嫁喇 ~ ^^

maymay 說...

師姐:慣唔慣都不重要,最緊要大家唔好[嫌棄]我呀!^_^

Ellen老師 說...

咁以後由maymay出post未有進步啦~~

maymay 說...

ellen:我手腳咁慢,邊夠你黎呢,都係留番你出好d!

匿名 說...

maymay簡直係blog場高材生啦~

maymay 說...

roy:高材生?唔係呀化!

匿名 說...

嘻嘻~想起我在枱尾喝住要阿朱媽慢d來,給我影相一幕....

Maymay的相好耍家哦, 一點也不似新手!

maymay 說...

小妹:請你多多指教啊!